tisdag 12 juli 2011

Here we go again.


Konstigt att det aldrig kan vara lugn och ro. Det är som att mina ord, tankar och känslor inte räknas... men det är ju inget ovanligt. Här hoppas jag iaf att jag ska få ha mina åsikter. Skulle aldrig falla mig in att säga att det nån tänker och känner är fel, som sagt alla är vi olika och känner olika. Har iaf otroligt goa människor runt mig, tack och lov och mycket roligt att se framemot.

Tänker på J också som har det tufft, att folk orkar engagera sig så mycket i ditt liv tycker jag är helt ofattbart. Det kommer bli bra tillslut ska du se<3

2 kommentarer:

Jessie sa...

Mmm:*( förstår inte heller att man inte bara kan få bli lämnad ifred, har förklarat mina val och hur jag känner, mer kan man ju inte göra.

Kia sa...

Nej det är väl så, vet inte varför. Bara du är glad så=) om 2 dagar slipper jag det iaf=)